Du kan trygt reise

Mange land har opphevet sine innreisestriksjoner for reisende fra Norge.

Nedenfor vil vi fortløpende oppdatere reglene for de enkelte reisemålene, og ellers vil vi gi løpende veiledning dersom endringer skulle skje.

OBS! Reglene kan endres på svært kort varsel, og det er alltid den reisendes ansvar å holde seg oppdatert på gjeldende innreisebestemmelser fra UD på www.regjeringen.no.

Du er alltid velkommen til å kontakte oss på post@amisol.no eller tlf. 32 200 900 hvis du ikke finner svar på spørsmålene dine nedenfor.

Som reisende er det alltid viktig å balansere forventninger, akkurat som det er ditt ansvar som gjest å holde deg oppdatert på gjeldende retningslinjer og helseinstruksjoner på destinasjonen. Vi hjelper deg her med de viktigste tipsene for en vellykket ferie.

FØR AVREISE- forsikring, reisebegrensninger

Forsikring

En god forsikring er viktigere enn noen gang. Reis derfor ALDRI uten en reiseforsikring, da det kan bli dyrt om uhellet skulle skje. KLIKK HER og les mer om våre avbestillings- og årsreiseforsikringer og se hvordan du er dekket.

HOLD DEG OPPDATERT

Innreisereglene kan endres med veldig kort varsel, og som gjest er det alltid ditt ansvar å holde deg oppdatert om innreisereglene på www.regjeringen.no.

Last ned vår gjesteapp

Med vår gjeste-app har du oss alltid med deg i lommen. Vi holder deg oppdatert på hva som skjer under ferien, og i appen kan du ha kontroll på reisedokumentene dine.

Les mer om Appen vår her.

Registrering av reiseinformasjon hos UD

Reiseregistrering.no er et tilbud fra Utenriksdepartementet som reisende kan benytte for å registrere kontaktopplysningene sine. Dersom det skulle skje en alvorlig hendelse, vil UD ha mulighet til å sende deg informasjon på SMS og e-post.

www.reisegegistrering.no

UNDER REISEN - på flyplassen og på reisemålet

På flyplassen

Møt alltid opp i god tid på flyplassen.
Det er ikke mulig å sjekke inn online på våre charter-flyvninger. Innsjekk på flyplassen åpner 2 timer og stenger ca. 45 minutter før avreise, innsjekking er manuelt ved skranke eller på automatene som er i ankomsthallen.

 

Vi er der for deg døgnet rundt

Våre reiseledere besøker hotellet ditt daglig, og servicetelefonen er åpen døgnet rundt.

Hvis du opplever symptomer på sykdom, må du ringe til servicetelefonen. Nummeret blir gitt ved ankomst. Våre guider vil deretter ta seg av det praktiske.